Duyurular

2024 MART AYI YEMEK LİSTESİ

Devamı

eTWİNNİNG PROJEMİZ, "CONVERTER (BBBB)" ÇALIŞMALARINA BAŞLAMIŞTIR. Okulumuzun da üyesi olduğu eTwinning projesi "Converter (BBBB)", Ulusal Destek Servisi tarafından onaylanarak faaliyetlerine başlamıştır.

Okulumuz Müdür Yardımcısı Zeynep YÜCE ÇAVDAR   tarafından katılım sağlanan "Converter (BBBB)" isimli eTwinning projesi okulumuzda yürütülmeye başlanmıştır. Projemiz ile kullanılmayan nesneleri başka materyallerle buluşturarak, kullanılabilecek yeni ürünler oluşturup geri dönüşümü canlandırmayı amaçlıyoruz. Okul-Aile işbirliğini de sağlayarak çocuklarda, çevreye karşı duyarlı olma, geri dönüşümü kavrama, hayal gücünü geliştirme, yaparak-yaşayarak öğrenme gibi becerilerin gelişmesini hedefliyoruz. Projemiz nisan ayında değerlendirme çalışmalarıyla sona erecektir.   HEDEFLERÇevreyi korumak ve çevreye duyarlılık geliştirmeDuyarlı tüketici olma alışkanlığı kazandırmakGeri dönüşümü canlandırmakHayal gücünü geliştirmekYaparak-yaşayarak öğrenmek Okul-Aile işbirliğini sağlamak BEKLENEN SONUÇLAR Farklı bakış açıları kazanılırTasarruf bilincine sahip olunur.Geri dönüşüm ve Sıfır atık çalışmaları ile doğal çevreye katkıda bulunulur.Yapılacak faaliyetlerle işbirliği içinde çalışma alışkanlığı kazanılır.Hayal gücünün geliştirilmesiyle orjinal ürünler ortaya çıkarılır.   PROJE  ETİK DAVRANIŞ KURALLARI  Hukuk kurallarına, kanunlara ve mevzuata uyum esastır. Kişiler arasında eşit yaklaşım gözetilir ve tarafsızlık ilkesine uyulur. Kamu yararı ve doğrultusunda hareket edilir. Saydamlık temel ilkedir. Proje süreçlerine uygunluk ve tutarlılık esastır. Değişime ve yeniliğe açıklık desteklenir Eğitim kalitesinin sürekli yükseltilmesi hedeflenir. Karşılıklı nezaket ve saygı esastır. "Ben" odaklı değil "Biz" odaklı düşünmeye değer verilir. Hizmet içi eğitime ve kişisel gelişime önem verilir. Katılımcılık önemsenir, ekip çalışması desteklenir. Proje süresince uyumluluk ve paylaşıma değer verilir. Proje atmosferinin ve şartlarının kalitesi önemsenir. Standartlar ve uygulamalar açıkça ifade edilir. Motivasyon artırıcı çalışmalar önemsenir. Süreklilik arz etmemek ve kasıtlı olmamak şartı ile ortakların yanlışlıklarını ve eksikliklerini düzeltmeleri konusunda yapıcı yaklaşım gösterilir. Proje tüm unsurlar arasında güven esastır. Tüm katılımcılar çözüm odaklı davranışlar sergiler. Proje katılımcılar tüm eğitim paydaşları ile iyi ilişkiler kurar. Proje tüm katılımcılara, önce insan olarak değer verilir. Yönetimde hakkaniyet ilkesi gözetilir. Tarafsızlık ve adil yaklaşım esastır. Projenin karar ve kuralları açık, anlaşılır ve sadedir. Etik ve Davranış Kurallarına uymayı, uyulmaması halinde yaptırımların olabileceğini; tüm katılımcılar taahhüt eder.  

Devamı